stockholmer

25.6.07

pazartesi sabahlari

sabah zar zor uyandigim icin ofise gelirken butun kapilari acan super uber keycard'imi yanima almayi unutmusum. bu sebeple gelir gelmez solugu jenny'nin yaninda aldim. sagolsun, seve seve bana bir ziyaretci karti verdi. yeniden butun kapilari acabildigim icin mutluyum. malum burda asansöre in bin keycard gerekiyor. kartsiz binaya girsen bile ancak merdiven boslugunda takilabiliyorsun.

bu unutkanligim uzerine gelir gelmez bilgisayarimdaki lotus sifresini windows ile senkronize etmek icin cebellestim durdum ve yarim saat sonunda lotus hicbir sifremi kabul etmez oldu. hemen teknik servisi aradik. yaz aylari oldugu icin herkes tatile cikmis. pek ilgili bulamadim ama umutluyuz, bekliyoruz, geri doneceklermis.

-- 09:57
sandigimdan daha cabuk donduler ve sorunu da cozduler. hatta teknik servis yetkilisi bir ara bilgisayarima baglanip kontrolu ele aldi ki korkunc bir duygu. yaptiginiz seylerin izleniyor/izlenebiliyor olmasi rahatsiz edici.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies