stockholmer

21.6.07

mantar kızartması

evde denenmemesi gereken fantazilerden biri de mantar kızartmakmış. patlamaya bu kadar müsait olduğunu bilmiyordum, dolap kapaklarından temizlerken anladım.

patlayan mantarlardan kaçarken kapının arkasında gizli bir geçit keşfettim. içinden elektrik süpürgesi, ütü, ütü masası ve bilimum temizleyiciler çıktı. süper! hala bir yerlerden hizmetçi, hazır yemek ve bulaşık makinesinin çıkmasını bekliyorum, azimliyim.

bulaşık eldivenini alırken üzerinde kolay giyilebildiğini yazıyordu ama çıkmamak üzere tasarlandıklarına kanaat getirdim. her gün çıkarabilmek için şekilden şekile giriyorum.

2 Yorum:

Blogger jelatin dedi ki...

Sayfan çok güzel olmuş arkadaşım.
Ellerine sağlık, devamını bekliyoruz.

22 Haziran 2007 00:40  
Blogger baturalp dedi ki...

teşekkürler sevgili jelale,
sizlerin de katılımını bekliyoruz :)

22 Haziran 2007 01:02  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies