stockholmer

20.6.07

cider, bira, cips

"midsummer" partisi için şehir dışına gitmeden önce öğleden sonra şirkette küçük çaplı bir parti yapıldı. bira, cider ve cips beraberinde çıplak sesli 60lık çıtırların bir korosu vardı ki akıllara ziyan. anlamadığımdan olsa gerek, keyif bile aldım.

müdürle de kanka oldum bu vesileyle. bana bol bol bira alıp odama götürmemi tembihledi gitmeden, ben de hemen 2 tane sardırttım, dolaptalar şimdi.

sabah saatlerinde yetkili bir amca odama telefon bağladı. bir türlü hatırlayamadım numarasını, yarın ofise gidince ilk iş öğrenmem lazım. sıkılırsam eğer, 9'a basıp resepsiyondaki manken kılıklı sarah zara ya da dünya sempatiği jenny ile konuşabiliyorum. jenny ilk günden her zaman rahatsız edebileceğimi söylediğinde ne kadar ciddiydi emin değilim.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies