stockholmer

26.6.07

kus cenneti

is yerim deniz kenari oldugu icin seviniyordum fakat bu kadar hayvanat bahcesi kivaminda olacagini da tahmin etmiyordum. disarda gezerken gayet guzel fakat odamda calisirken kus sesleri bir zaman sonra cin iskencesi haline gelebiliyor. neyseki ogleden sonra kaciyorlar da rahatca calisabiliyorum.

az once ilk toplantima katildim. bu ayki is plani hakkinda yazildi, cizildi. 2-3 hafta icinde test ekibinde bizim takimdan sadece 1 kisi kalacakmis. temmuz ayinda butun bina bana kalacak muhtemelen, cok eglenecegiz cok.

bu arada ekipteki herkes adimi biliyor ve cok da iyi telaffuz ediyorlar. ben gelmeden toplanti odasinda bulusup topluca telaffuz pratigi yaptiklarina eminim!

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies