stockholmer

15.7.07

ilk ay

dün yeniden aylık ulaşım kartı almamla fark ettim ki burdaki ilk ayımı doldurmuşum. yeni evimi oldukça da sahiplendim üstelik. yeni yatağımı da yadırgamıyorum hiç, geniş ve güzel. ilk ayımın ikinci yarısında şehri terkeden isveçlilerin bu ayın ikinci yarısında geleceklerini umarak şehrin daha da kalabalıklaşacağını sanıyorum.

dünkü bol güneşli ve sıcak cumartesiden sonra, bugünkü parçalı bulutlu ve bol rüzgarlı pazar oldukça ironik bir haftasonu geçirmeme sebep olsa da türkiye'den aldığım kavurucu sıcak haberleriyle halime şükrediyorum.
--
bir de şirkette muzcu david var. muzu tek hamlede ortadan ikiye ayırıyor çocuk. elmayı ayıranını görmüştüm de muzu ayırana ilk defa şahit oluyorum.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies