stockholmer

12.7.07

türkiş girls

dun kahve otomatindan bir seyler alirken baklava david de oradaydi. ah, simdi turkiye'de olmak vardi dedi. plajlar, kumsal boyunca turk kizlari, ne guzeldir simdi, ustune de gercek kebap, oh mis diye devam etti. sen nargile de icersin simdi dedim. icmem mi ama meyveli olmayacak, bok gibi onlar afedersin, orjinal olsun dedi. seni anca tömbeki paklar dedim ben de. kahvelerimizi aldik, türkiş girls diye sayiklayarak gitti odasina. evet, bu konusma aynen boyle gelisti. iste bu yuzden seviyorum ben bu gobek adamini.

1 Yorum:

Blogger Semazem dedi ki...

Nargilenin anavatanı desen denilecek memlekette abuk sabuk meyve kokulu iğrenç nesnelere "nargilenin kralı" desinler, elin adamı dünyanın başka bir yerinde tömbeki olmazsa içmem desin. Olacak iş mi yahu.

Sonra da Yunanlılar baklavayı sahiplendi diye yaygara kopartalım. Sen kendi ürününün bokunu çıkartıp da bunu moda yaparsan birisi özünü sahiplenir tani.

Sen kal oralarda birader, sakın gelme buraya; bizim özümüz sanırım artık oralarda.

12 Temmuz 2007 14:48  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies