stockholmer

13.7.07

cuma gunu is

baklava david'in odasina girince sasirdim önce biraz, masasini yukseltmis gogus hizasina kadar, oyle ayakta calisiyor. gorseniz sanki bar masasi. sordum ne ayak david diye. cok fazla oturmayi sevmiyorum, ayakta calismak guzel dedi. baktim soyle birak bu ayaklari gobek diye. hemen biliyorsun bugun cuma zaten su dolabin altinda da hazine var: sarap, bira ve cerez. ilerleyen saatlerde ne olacagi belli olmaz diyerek lafi cevirdi ve gulmeye basladi. her sirkete lazim bu adamdan.

sonra konuyu yemege cevirdim ben. haftaya butun restoranlar kapali, nerden yemek yiyecegiz dedim. ben de bilmiyorum demez mi. baklava david bile bilmiyorsa muhtemelen yiyecek bir sey yoktur buralarda.
--
bu arada yeni bir departmanda daha calismaya basladim. is ile ilgili kucuk bir detay vermek gerekirse artik hem onboard, hem de wayside uzerine calisacagim. bu sayede ust katta yeni bir odam ve yeni bir laptop'um oldu. yeni odamin perdeleri de cok koyu, kapatinca pek bir romantik oluyor ortalik.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies