stockholmer

7.8.07

kutup insani vs. ekvator insani

mats gecenlerde tatilden dondu. bir suredir beraber calisiyoruz. genc, sarisin, renkli gozlu uzunca sacli klasik bir isvec erkegi, giyimine de dikkat ediyor. bugun sabah tramvayi kacirmamla beraber ayni vagona denk dustuk. laf lafi acarken ogrendim ki adam 30 yasinda ve 2 cocuk babasiymis. ayni sekilde jenny var. o da 33 yasinda ama ikisi de 25'ten yukari gostermiyor. beni de 4-5 yas daha yasli zannediyorlarmis. olayi tamamen ekvator insaninin erken olgunlasmasina baglayarak susuyorum.
--
buraya geldigimde ilk yazdigim yaziya baktim da aksama ne yemek yapacagimi dusunmek konusunda dert yanmisim. artik oyle bir derdim yok cunku surekli disarda yiyorum. restoranlarinda cogu acik bufe ve standard fiyat. insan daha ne ister ki?

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

sokaktan kısa kısa

twitter'a beklerim

flickr

hepsine bakalım mı?

oldies but goldies